Commemorazione di l'80esimu anniversariu di a vittoria di a Guerra di Resistenza contr'à l'aggressione giapponese: Grandi celebrazioni in Piazza Tiananmen

A mane di u 3 di settembre di u 2023, a nazione hà commemoratu sulennemente l'80esimu anniversariu di a vittoria di a Guerra di Resistenza di u Populu Cinese contr'à l'Aggressione Giapponese è di a Guerra Antifascista Mundiale in Piazza Tiananmen, Pechino. L'atmosfera sulenne hà permeatu sta grande occasione, ricurdendu quellu periodu turbulente di a storia, ricurdendu i sacrifici fatti durante quellu periodu, è lodendu a lotta tenace di a nazione cinese.

Stivali cù punta d'acciaio Goodyear Welt

A ceremonia s'hè aperta cù una parata meticulosamente orchestrata, chì hà messu in mostra a forza è a disciplina di l'Esercitu di Liberazione Populare (PLA). I ​​suldati, in uniformi meticulose è movimenti coordinati, anu marchjatu in furmazione, simbulizendu l'unità naziunale è a risolutezza. A parata hà servitu micca solu cum'è un omagiu à a storia, ma ancu cum'è una vetrina per a bravura militare cuntempuranea di a Cina.

U presidente cinese Xi hà fattu un discorsu principale à a ceremonia di cummemurazione, mettendu in risaltu l'impurtanza di ricurdà a storia è di avanzà versu u futuru. Hà messu in risaltu i sacrifici fatti da innumerevoli martiri cinesi in tempu di guerra è hà insistitu nantu à a necessità di esse vigilanti contr'à a recrudescenza di u fascismu è di u militarismu in u mondu sanu. U discorsu di Xi, cù i so temi chjari di orgogliu naziunale, unità è a vuluntà di mantene a pace è a stabilità in casa è à l'esteru, hà avutu una larga risonanza.

Stivali da rivenditore per l'omi

A cummemurazione serve ancu cum'è ricordu di u cuntestu storicu di sta guerra. A Guerra di Resistenza di u Populu Cinese contr'à l'Aggressione Giapponese, da u 1937 à u 1945, hè stata una lotta cruciale marcata da sofferenze è perdite. Milioni di civili è suldati cinesi anu sacrificatu a so vita, è e cicatrici di a guerra risunanu sempre in a memoria cullettiva di a nazione. A vittoria in sta guerra, è a più larga lotta antifascista durante a Siconda Guerra Mundiale, anu dimustratu a forza è a resilienza di u populu cinese.

Scarpa di sicurezza per i travagliadori minerarii in Cina

Cum'è parte di l'attività commemorative, sò state urganizate una varietà di spettaculi culturali, chì anu messu in risaltu a musica è a danza tradiziunali di a nazione cinese è prumuvutu u so splendidu patrimoniu culturale. Sti spettaculi anu alzatu u spiritu di i presenti è anu trasmessu u missaghju chì l'unità di fronte à l'avversità face a forza.

In riassuntu, a grande riunione in Piazza Tiananmen u 3 di settembre di u 2023 hà servitu cum'è un putente ricordu di l'impurtanza di a storia in a furmazione di l'identità naziunale è di a nostra rispunsabilità cullettiva per assicurà chì i sacrifizii passati ùn sianu mai scurdati. Mentre a Cina cuntinueghja à navigà in e cumplessità di u mondu mudernu, i temi di resilienza, unità è pace articulati in questa cummemorazione risuneranu senza dubbitu è ​​serviranu cum'è principii guida per i sforzi futuri di a nazione.

Grande celebrazioni in Piazza Tiananmen


Data di publicazione: 02-Set-2025