E Tendenze Ecunomiche Mundiali Rimodellanu a Dinamica Cummerciale A Fed Mantiene i Tassi mentre i Mercati d'Esportazione Vacillanu

A Riserva Federale di i Stati Uniti hà annunziatu a so decisione di ghjugnu nantu à i tassi d'interessu, mantenendu u tassu di riferimentu à 4,25%-4,50% per a quarta riunione consecutiva, in cunfurmità cù l'aspettative di u mercatu. A banca cintrali hà ancu rivisu à a calata a so previsione di crescita di u PIB 2025 à 1,4%, mentre hà aumentatu a so pruiezione d'inflazione à 3%. Sicondu u graficu à punti di a Fed, i decisori pulitichi prevedenu dui tagli di i tassi per un totale di 50 punti basi in u 2025, invariati rispetto à e pruiezioni di marzu. Tuttavia, a previsione per u 2026 hè stata aghjustata à solu una riduzione di 25 punti basi, in calata rispetto à a stima precedente di 50 punti basi.

A pusizione prudente di a Fed riflette e pressioni inflazionistiche persistenti è l'aspettative di crescita più lente, chì signalanu un ambiente difficiule per u cummerciu mundiale. Intantu, u Regnu Unitu hà riportatu una ligera diminuzione di l'inflazione annuale à 3,4% in maghju, ancu s'ella ferma ben al di sopra di l'ubbiettivu di 2% di a Banca d'Inghilterra. Questu suggerisce chì e principali economie sò sempre à luttà cù una inflazione stagnante, chì puderia ritardà l'allentamentu monetariu è pesà nantu à a dumanda di i cunsumatori.

In Asia, i dati cummerciali di u Giappone anu revelatu ulteriori tensioni. L'esportazioni versu i Stati Uniti sò calate di l'11,1% annantu à l'annu precedente in maghju, marcandu u secondu calu mensile consecutivu, cù e spedizioni di automobili chì sò calate di u 24,7%. In generale, l'esportazioni di u Giappone sò calate di l'1,7% - u primu calu in ottu mesi - mentre chì l'impurtazioni sò diminuite di u 7,7%, sottulineendu l'indebulimentu di a dumanda mundiale è l'aghjustamenti di a catena di furnimentu.

Per l'imprese di cummerciu internaziunale, sti sviluppi rapprisentanu risichi significativi. A volatilità di a valuta pò intensificà si mentre e banche cintrali divergenu in i calendarii pulitichi, cumplicendu e strategie di copertura. Inoltre, a dumanda sottumessa in mercati chjave cum'è i Stati Uniti è u Giappone puderia fà pressione nantu à i rivenuti d'esportazione, incitendu l'imprese à diversificà i mercati o à adattà i mudelli di prezzi.

L'industria di l'esportazione di calzature di sicurezza hè di fronte à dinamiche cummerciale cambianti mentre i mercati chjave aghjustanu i tariffi è i regulamenti d'importazione. I recenti cambiamenti pulitichi in i Stati Uniti, l'UE è l'economie emergenti stanu furzendu i pruduttori à rivalutà e catene di furnimentu è e strategie di prezzi.

In i Stati Uniti,Stivali di travagliu in acciaio cù punta in acciaioL'impurtati da a Cina sò attualmente sottumessi à tariffi di a Sezione 301 di 7,5%-25%, mentre chì i prudutti d'origine vietnamita sò sott'à scrutinio per potenziali dazi di elusione. L'UE mantene un daziu antidumping di 17% nantu à certi prudutti fabbricati in Cina.Stivali neri cù punta d'acciaio, ancu s'è certi pruduttori anu ottenutu esenzioni per via di revisioni di casi individuali.

I dati di e duane mostranu u mondu sanuScarpe Da Lavoro Goodyear Safety Shoescù prughjezzioni di crescita di 4,2% CAGR finu à u 2027. Tuttavia, l'analisti cummerciali avvertenu chì i differenziali tariffari puderanu rimodellà i flussi cummerciali regiunali in l'annu à vene.

Mentre l'incertezza persiste, l'imprese devenu stà agili, survegliendu i signali di a banca cintrali è i flussi cummerciali per navigà in u paisaghju ecunomicu cambiante.

 

nutizie

Data di publicazione: 14 di lugliu di u 2025